czwartek, 5 maja 2011

Ikony

Dostałam ostatnio zamówienie na 8 ikon. Będą pamiątką komunijną . Postaram się pokazać prawie każdy etap tworzenia...
Pierwszy to baza oczywiście deseczka , którą lekko ociosałam po brzegach nadając tym efektu starości. Photobucket

Potem szlifowanie papierem ściernym. I kolejny etap malowanie lakiero-bejcą...

Photobucket

Photobucket

Po malowaniu jeszcze warstwa farby akrylowej.Ja użyłam ciemnego fioletu czego na zdjęciach niestety nie widać.
Kolejny etap nakładanie cracle(fotek brak) po wyschnięciu pomalowałam białą akrylową farbą i pokazały się piękne spękania...Dalsza praca to decoupage (aniołki są na papierze ryżowym) i lakierowanie.Można jeszcze delikatnie ozłocić brzegi według uznania.Oto efekty pracy....


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz