wtorek, 17 maja 2011

Kamienne świeczniki

Od dawna podobały mi się kamienne świeczniki lecz niestety zawsze brakuje na nie pieniędzy. Wymyśliłam więc zrobienie ich "po domowemu". Podaje przepis: butelka po wodzie 1.5litrowej( tu odcinamy spód a resztę zalewamy ) i po 5 litrowej(z tej bierzemy tylko spód ok 4cm). Zalewamy gipsem budowlanym .Po wyschnięciu delikatnie porozcinałam butelki, żeby lepiej wyjąć odlew.Na koniec dokleiłam kółka z płyty gipsowej.Sklejamy ze sobą wszystkie części oczywiście na gips. Malowanie i gotowe;-)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mam nadzieję,że w miarę zrozumiale to opisałam:-)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne świeczniki , zawsze chcialam takie zrobić , mogłabyś mi zdradzić sposób w jaki rozcierasz gips ze ma takie dołki i jak malujesz ze powstaje efekty kamienia . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń